Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Avaliadores Ad hoc
    • Indexers
    • Declaração de aceite e parecerista
    • Privacy Statement
  • Current
  • Archives
  • Submissions
  • FURG
  • PPGEDU
  • SIB
  • Announcements
  • Contact
Search
  • Periódicos FURG
  • Register
  • Login
  • FURG
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 19 No. 2 (2010)

Vol. 19 No. 2 (2010)

Published: 2011-09-27
  • Expediente

    João Alberto da Silva, Carmo Thum
    • PDF (Português (Brasil))

Apresentação

  • Apresentação

    • PDF (Português (Brasil))

Artigos

  • VISUAL ARTS, TECHNOLOGY AND EDUCATION: PEDAGOGICAL EXPERIENCES WITH THE PROJECTOR IN THE CLASSROOM

    Ângela Balzano Neves, Maristani Polidori Zamperetti
    9-22
    • PDF (Português (Brasil))
  • EXPERIENCE STORIES: COMMENTS IN PRACTICAL THE PEDAGOGICAL IN THE TRAINING SUPERVISED IN PHYSICS

    Rafaele Rodrigues de Araújo, Luiz Fernando Mackedanz
    23-35
    • PDF (Português (Brasil))
  • LA CONSTRUCTION DE LA CONNAISSANCE CHEZ L'ENFANT EN PÉRIODE SENSORI-MOTRICE: LE RAPPORT D'UNE EXPÉRIENCE AVEC LES ÉDUCATEURS D'UNE CRÈCHE

    Vicente E. R. Marcal, Rita Melissa Lepre
    37-46
    • PDF (Português (Brasil))
  • MOSAIC TO COMPLEXUS: CHALLENGES FOR UNIVERSITY

    Gionara Tauchen
    47-64
    • PDF (Português (Brasil))
  • Uma face oculta da escola que exclui: a aprendizagem daqueles que não aprenderam

    Luciene Regina Paulino Tognetta, David Scott
    65-76
    • PDF (Português (Brasil))
  • SCHOOL LIFE OBSERVATORY: BETWEEN UNIVERSITY AND SCHOOLS

    Ana Mouraz Lopes
    77-87
    • PDF (Português (Brasil))
  • CHILDREN EDUCATION: GAME PLAYING AND DIDACTIC PROCEDURES IN THE FIELD OF VALUES

    Carla Paula Brondi Calabria Cersosimo, Rosemary Jolig, Jussara Cristina Barboza Tortella
    89-103
    • PDF (Português (Brasil))

Make a Submission

Make a Submission

Keywords

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Language
  •   English
  •   Español (España)
  •   Français (Canada)
  •   Português (Brasil)

Momento -  Diálogos em Educação

QUALIS/CAPES 2017-2020: Educação -  A4

ISSN eletrônico: 2316-3100

E-mail: revistamomento@furg.br

 

REDES SOCIAIS 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.