Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Avaliadores Ad hoc
Indexers
Declaração de aceite e parecerista
Privacy Statement
Current
Archives
Submissions
FURG
PPGEDU
SIB
Announcements
Contact
Search
Periódicos FURG
Register
Login
FURG
Home
/
Archives
/
Vol. 19 No. 2 (2010)
Vol. 19 No. 2 (2010)
Published:
2011-09-27
Expediente
João Alberto da Silva, Carmo Thum
PDF (Português (Brasil))
Apresentação
Apresentação
PDF (Português (Brasil))
Artigos
VISUAL ARTS, TECHNOLOGY AND EDUCATION: PEDAGOGICAL EXPERIENCES WITH THE PROJECTOR IN THE CLASSROOM
Ângela Balzano Neves, Maristani Polidori Zamperetti
9-22
PDF (Português (Brasil))
EXPERIENCE STORIES: COMMENTS IN PRACTICAL THE PEDAGOGICAL IN THE TRAINING SUPERVISED IN PHYSICS
Rafaele Rodrigues de Araújo, Luiz Fernando Mackedanz
23-35
PDF (Português (Brasil))
LA CONSTRUCTION DE LA CONNAISSANCE CHEZ L'ENFANT EN PÉRIODE SENSORI-MOTRICE: LE RAPPORT D'UNE EXPÉRIENCE AVEC LES ÉDUCATEURS D'UNE CRÈCHE
Vicente E. R. Marcal, Rita Melissa Lepre
37-46
PDF (Português (Brasil))
MOSAIC TO COMPLEXUS: CHALLENGES FOR UNIVERSITY
Gionara Tauchen
47-64
PDF (Português (Brasil))
Uma face oculta da escola que exclui: a aprendizagem daqueles que não aprenderam
Luciene Regina Paulino Tognetta, David Scott
65-76
PDF (Português (Brasil))
SCHOOL LIFE OBSERVATORY: BETWEEN UNIVERSITY AND SCHOOLS
Ana Mouraz Lopes
77-87
PDF (Português (Brasil))
CHILDREN EDUCATION: GAME PLAYING AND DIDACTIC PROCEDURES IN THE FIELD OF VALUES
Carla Paula Brondi Calabria Cersosimo, Rosemary Jolig, Jussara Cristina Barboza Tortella
89-103
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Keywords
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Français (Canada)
Português (Brasil)