Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Avaliadores Ad hoc
    • Indexers
    • Declaração de aceite e parecerista
    • Privacy Statement
  • Current
  • Archives
  • Submissions
  • FURG
  • PPGEDU
  • SIB
  • Announcements
  • Contact
Search
  • Periódicos FURG
  • Register
  • Login
  • FURG
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 21 No. 1 (2012)

Vol. 21 No. 1 (2012)

					View Vol. 21 No. 1 (2012)
Published: 2013-07-13
  • Expediente

    Vanise dos Santos Gomes, Márcio Rodrigo Vale Caetano
    • PDF (Português (Brasil))

Apresentação

  • Apresentação

    5
    • PDF (Português (Brasil))

Artigos

  • POLITICS, CONCEPTIONS AND ACTION OF EXTENSION IN THE BRAZILIAN SUPERIOR EDUCATION

    Gionara Tauchen, Maria Cecília Madruga Monteiro, Tatiane Vedoin Viero
    9
    • PDF (Português (Brasil))
  • THE IMPORTANCE OF NEUROSCIENCES IN THE TEACHERS’ EDUCATION

    Fiderisa da Silva, Carlos Richard Ibañez Morino
    29
    • PDF (Português (Brasil))
  • Profesores universitarios y espacios de formación

    Marcela Ickowcz
    51
    • PDF (Português (Brasil))
  • THE USE OF LEARNING STRATEGIES FOR INSTRUMENTAL ENGLISH ACTIVITIES

    Carla Callegaro corrêa Kader
    63
    • PDF (Português (Brasil))
  • The Approach of the Biodiversity in High School

    Valdir Elvidio Silva
    77
    • PDF (Português (Brasil))
  • Reflexões acerca das tendências pedagógicas liberais e progressistas e sua fundamentação para o PROEJA

    Roseli de Souza Martins, Guilherme Henrique Martins
    99
    • PDF (Português (Brasil))
  • O despertar de um sonhador ou considerações sobre a poesia de Victor Hugo Guimarães Rodrigues "Oração ao Deus dos Sonhadores"

    Humberto Calloni, Victor Hugo Gumarães Rodrigues
    113
    • PDF (Português (Brasil))

Make a Submission

Make a Submission

Keywords

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Language
  •   English
  •   Español (España)
  •   Français (Canada)
  •   Português (Brasil)

Momento -  Diálogos em Educação

QUALIS/CAPES 2017-2020: Educação -  A4

ISSN eletrônico: 2316-3100

E-mail: revistamomento@furg.br

 

REDES SOCIAIS 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.